logologo2

zappcity

ZAPPcity is de paraplu waaronder alle Hilversumse evenementen in de periode eind augustus tot half september worden promoot. Het is een initiatief van het citymarketingproject Hilversum Goed Bekeken!. Kunst, cultuur, media, sport en vrijetijd, winkels en horeca, gaan zich gezamenlijk presenteren om Hilversum nog beter op de kaart te zetten. ZAPPcity wordt hiermee de opmaat voor het nieuwe seizoen om meer bezoekers naar de Mediastad en haar vele attracties te trekken.

Campagne ook gericht op bezoekers van buiten Hilversum
Middels een forse publiciteitscampagne zal ZAPPcity de komende maanden als promotie-instrument in de markt worden gezet. Doel is om niet alleen de Hilversummers te trekken, maar evenzeer bezoekers van buiten Hilversum naar de Mediastad te halen. ZAPPcity wil bij de Hilversummers het gevoel van trots op hun stad verder aanmoedigen en hen al zappend het grote en veelzijdige scala aan activiteiten te laten meebeleven.

Hilversum gaat voor goud
Het idee om als bezoeker al zappend langs het activiteitenaanbod te gaan, komt voort uit de brainstormsessie van het Hilversumse bedrijfsleven eind vorig jaar onder de noemer ‘Hilversum gaat voor goud'. Onder de ZAPPcity-paraplu zullen bestaande en nieuwe evenementen een plek krijgen. Bestaand zijn Hilversum on Air, de Cultuur- en Vrijetijdsmarkt en de Open Monumentendag. Nieuw zijn onder meer de Open Studio Dagen, een Sport Spektakel waaraan alle Hilversumse sportverenigingen mee kunnen doen, aparte programma's voor senioren en jeugd, een bluesfestival, speciale horeca-arrangementen en een spetterende finale met onder meer een jazzroute.

[ MEER INFO EN SPECIFICATIES >> ]