logologo2

Projecten


2012 & 2013


In 2012 startte we met een bijzondere opdracht voor Amersfoort Breed. Dit leidde tot de oprichting van Amersfoort academie. Deze academie voor de niet-wetenschappen brengt de collectieve intelligentie van de stad in beeld en in beweging. www.amersfoortacademie.nl


2011

Diverse Rabobanken


2010

Siliogogo ontwikkelt zich tot bureau voor Creatie & Innovatie.


2009      

Bedrijven waar we dit jaar mee hebben gewerkt;

Heineken, De Nederlandse Bank, Autoriteit Financiele Markten, BarentsKrans, ING, D&B, Equens, INHolland, Ernst & Young, iTrovator.


December 2008        

Ontwikkeling en uitvoer kick-off meeting Alliander. Het bedrijf Alliander is door de ‘splitsingswet’ voortgekomen uit NUON.           


November 2008    

Personeelsmeeting Arcadis. Conceptontwikkeling en uitvoer van een middag en avondprogramma voor 400 medewerkers


September 2008        

Salesmeeting Veenman. Televisie spelshow voor de firma Veenman. Ministerie van Binnenlandse Zaken Communicatieadvies rondom introductie van een nieuwe business unit.


Augustus 2008        

Olympische krant voor Atos Origin Speciale krant gemaakt voor alle medewerkers van Atos Origin rondom de Olympische Spelen.  


Juli 2008

ZAPPCity 2008. Siliogogo is participant van Hilversum Goed Bekeken. Voor het project ZAPPCity heeft Siliogogo een h-a-h krant gemaakt. Oplage 90.000 stuks en verspreidt in en rondom Hilversum.    


April 2008   

Woonstede 60 jaar. Jubileumfeest voor 300 medewerkers van woningbouwcorporatie Woonstede    


Maart 2008    

Heineken. Creatieve sessie ontwikkeld en uitgevoerd voor topmanagers van Heineken.    


Februari 2008    

Siliogogo verzorgde voor de Clini Clowns een creatieve sessie.    


Augustus 2007   

Altijd al willen weten waar Siliogogo haar naam vandaan heeft… NOS Journaal besteedt er aandacht aan.

Juni 2007

Kindertop2007 door Siliogogo. Het onmogelijke mogelijk gemaakt: met 400 gasten, waarvan 120 kinderen 10 filmpjes maken in één middag en vanaf 16:00 live uitgezonden tijdens het congres. Sharon Dijksma: “het enthousiasme spetterde van het scherm af”.

(PDF van spits en PDF van volkskrant)

dagjereclamemaken.nl voor Wielinga Consultancy. Samen met de 11 medewerkers van dit consultancy bureau heeft ons creatief team actief ‘stilgestaan’ bij elementen als: wie zijn we, hoe laten we dat zien, kan dat beter en zo ja, hoe pakken we dat aan. Ook deze keer kwam onze belofte uit: tastbaar resultaat!

Siliogogo wordt creatiebureau. De scheiding tussen de formats die Siliogogo door de jaren ontwikkeld heeft onder de paraplu dagjemaken.nl en de creatieve activiteiten van Siliogogo zijn definitief. Siliogogo wordt dan ook steeds vaker in een vroeg stadium ingezet voor een creatieve inbreng. En onze visie blijft: iedereen (dus ook elke organisatie) heeft meer creativiteit in huis dan gedacht wordt, wij zijn de stimulator om deze creativiteit aan te boren, én te gebruiken. 


Mei 2007    

De nieuwste loot van ernst & Young; Advisory geheten beleeft haar kick-of in Spant!. Idee en organisatie door Siliogogo.

Siliogogo ontwerpt logo voor nieuwe lokale omroep van Hilversum.


April 2007

Magische presentatie van Siliogogo tijdens Evenement2007, Jaarbeurs Utrecht. Lees hier wat vakblad FZ er over schreef.    


Maart 2007    

In opdracht en samenwerking met Kluwer, presentatie verzorgd tijdens HRMLive 2007 in RAI Amsterdam. Daarnaast projecten voor o.a. Rabobank Nederland en gemeente Hilversum..


Februari 2007

Peak-IT: Ontwerp en uitvoer van een Waanzinnige Goeden Doelen televisieshow met Gijs Staverman en Renate Verbaan.    


Januari 2007    

Hypotheek Company, Postbank Zakelijk, ABNAMRO    


December 2006    

Advisering Unilever in het kader van ‘Hartje Winter’.    


November 2006    

Advisering voor BeeldenGeluid. Evenementen voor o.a. CapGemini en vereniging Eigen Huis.


Oktober 2006    

In opdracht van Mindstate Televisieshow ‘VOIP Vandaag’. Kick-off meeting voor Priority Telecom in televisiestudio. Themabijeenkomst voor Bristol-Meyers Squibb.    


September 2006    

Teambuildings bijeenkomst voor Philips International.    


Juli 2006   

Aanpassingen creatieve werkruimten voor Immovator. Evenement voor STER Nederland.    

Juni 2006    

Creatieve adviezen voor 'Hilversum Goed Bekeken'.    


Mei 2006    

Diverse opdrachten voor o.a. KPN, RTL Nederland en Randstad.    


April 2006    

Jubileumbijeenkomst Twynstra Work Innovation en lancering nieuwe naam ´YNNO´.

Siliogogo ontwikkelde exclusief de ´You Know Show´ met Bridget Maasland als presentator.

Kick-off meeting in opdracht van provincie Noord-Holland; ‘Versterking Multimediacluster’ Jubileum 10 jarig bestaan voor IRIS/ROBECO. Speelfilm vóór en dóór de medewerkers. Script en acteren door medewerkers zelf. Locatie eigen pand. Hollywood première inclusief limo’s, rode lopers en prijzen op unieke locatie.

Overige opdrachtgevers: IBFD, van Maanen Transport, Mercer


Maart 2006    

Mooi in ’t Gooi voor ABNAMRO. Voor ABNAMRO regio ’t Gooi ontwikkelde Siliogogo op maat een eigen TelevisieShow.

Immovotar lanceert MC3 op Mediapark. Voor de Stichting Immovator en het daaraan gekoppelde leerbedrijf ondersteunde Siliogogo de opening op 1 maart. Met een actieve bijdrage van onder andere de Gedeputeerde van Noord-Holland en de burgemeester van Hilversum verzorgde Siliogogo een spectaculaire opening.

Unieke samenwerking tijdens P&O. Siliogogo zorgt samen met Kluwer en PCM voor een Beurskrant tijdens P&O beurs. Bezoekers van de beurs krijgen de gelegenheid om zelf een artikel te schrijven over de beurs. De winnaar wint de ruimte op de voorpagina.


Januari 2006    

Jubileumevenement voor ESJ Accountants


December 2005    

Dagjereclamemaken.nl met OR RDW
Samen met de OR van de Rijks Dienst voor het Wegverkeer een dag brainstormen en stilstaan over de missie en visie. Door het grote enthousiasme van de deelnemers eindigde de dag zelfs met een eigen beeldmerk en pay-off voor de OR.

Bingle! Steeds vaker ingezet. Steeds meer relaties ontdekken de kracht van Bingle! Voor de jubilerende VARA speelde we het in een speciaal gemaakte versie met diverse sounds uit het rijke verleden van deze omroep. En natuurlijk is december dé tijd voor Bingle!Bells. Lees meer op Bingle!


November 2005    

Lancering dagjemaken.nl
Gebaseerd op het succes van dagjetelevisiemaken.nl lanceert Siliogogo dagjemaken.nl.
Maar liefst 12 verschillende creatieve mogelijkheden om op een leerzame manier samen met collega’s een resultaat neer te zetten: in één dag.
Commercial, theater, krant maken zijn enkele voorbeelden. Maar u kunt ook uw spiritualiteit en intuïtie ontwikkelen met een dagjespiritueel.nl of zelf achter de draaitafels kruipen als DJ bij DJforaday.nl.

Interactieve Workshop voor NyghVersluys
Tijdens het congres ‘de 5 van Nygh’ verzorgde Siliogogo in het Hart van Holland een interactieve workshop gebaseerd op diverse televisietechnieken. De aanwezige docenten voor Middelbaar onderwijs reageerde erg enthousiast. Vele workshops op diverse scholen zijn hiervan het logische gevolg. Lees meer op televisiemaken.nl.


Najaar 2005   

Siliogogo ontwikkelt diverse websites. Voor uiteenlopende opdrachtgevers heeft Siliogogo websites ontwikkeld en gebouwd. Steeds vaker maken speciaal opgezette websites een integraal onderdeel van een evenement. Met een eigen ontwerp en webafdeling kan Siliogogo hierin flexibel inspelen.

Enkele voorbeelden: Intuition Company; CICO; Centrum voor Intuïtieve Ontwikkeling; en de eigen portal dagjemaken.nl .     


September 2005    

Overeenkomst samenwerking Kluwer en Siliogogo op P&O beurs
Siliogogo en Kluwer hebben besloten nauw samen te werken tijdens de P&O beurs 2006 die op 8 en 9 maart georganiseerd wordt in RAI Amsterdam. Een van de nieuwste formats van Siliogogo staat aan de basis van de samenwerking; dagjekrantmaken.nl. Aan het einde van de 1ste beursdag zal een krant van de persen rollen met artikelen die door de beursbezoekers zelf worden gemaakt. De ruimte voor het voorpaginanieuws is de prijs voor de beste redacteur voor één dag.


Mei 2005    

Financial Times. Samen met een internationaal gezelschap zijn 2 uitzonderlijke voorpagina’s gemaakt van de Financial Times. Als onderdeel van een 4-daagse meeting verzorgde Siliogogo een middagprogramma. Om kort te gaan; dit resulteerde in een eigen krant de volgende ochtend op de hotelkamer!


April 2005    

dagjetelevisiemaken.nl met een omroep
Voor leden van een van de Nederlandse Omroepen verzorgde Siliogogo een spetterende dag. Op basis van het succes van dagjetelevisiemaken.nl realiseerde de ‘Stars for one day’ een eigen televisieprogramma.


Januari 2005   

NOVIB maakt eigen krant   


December 2004    

Ontwerp en bouw website
Speelfilm gemaakt voor ING met 150 medewerkers.


November 2004    

Jubileum 4D architecten


September 2004    

Nieuw format in ontwikkeling; dagjekrantmaken.nl


Juli 2004    

Bingle! tijdens BeachBrancheBarbeque
On The Beach Met 600 gasten.


April 2004    

Bedrijfsevenement voor Coca Cola Enterprises.
Bingle! een muzikaalconcept van Siliogogo.


Maart 2004    

Evenement 2004.
Ook dit jaar was de vakbeurs Evenement2004 'n groot succes voor Evenementenonderwijs