logologo2

Arcadis in the picture

Evenement: Arcadis in the picture
Opdrachtgever: Arcadis
Soort: teambuildingsevenement
Doel: netwerkevenement voor medewerkers
Doelgroep: medewerkers van de unit Milieu en Ruimte van Arcadis
Aantal bezoekers: 400

Impressie
De deelnemers hebben tijdens dit event een eigen televisieavond gemaakt. Met een eigen Journaal inclusief weerbericht als start. Daarnaast werd een eigen soap gemaakt, het decor zelf ontworpen en gemaakt en de commercials voor de commercialbreak bedacht én opgenomen. Alles door de medewerkers van Arcadis onder begeleiding van professionals.
Na een plenaire uitleg zijn de gasten op verschillende locaties zelf op dynamische wijze creatief aan de slag gegaan. Scripts maken, repeteren, ontwerpen en direct uitvoeren. In een prettige ongedwongen sfeer hard werken. Een perfecte manier om collega’s beter te leren kennen. Het eindresultaat: een wervelende televisieshow, inclusief publieksopwarmer en een spelquiz waarin op ludieke wijze enkele wetenswaardigheden over Arcadis verwerkt waren.

KPN  |  Twynstra & Gudde | Veenman | Kindertop 2007 | Peak-IT |  Arcadis