logologo2

Veenman Live Quiz

Opdrachtgever: Veenman
Soort: kick off van de nieuw salesactie
Doel: communiceren van de nieuwe sales actie
Doelgroep: verkopers Veeman
Aantal bezoekers: 125

 
Impressie
Ieder jaar is er een nieuwe salesactie bij Veenman. Dit jaar was het product voor de salesactie een Televisiequiz. Tijdens deze kick-off werd nieuwe salesproduct gelanceerd door middel van een eigen Live Televisiequiz voor de verkopers van Veenman in de hoofdrol.
De verkopers werden opgedeeld naar de verschillende districten binnen het land om zo tegen elkaar te gaan strijden. De show vond plaats in een professionele studio op het Media Park te Hilversum. De verkopers werden zo meegenomen in het reilen en zijlen van de televisiewereld. 
Het resultaat van de dag was een wervelde televisieshow waarin de verkopers gemotiveerd werden om hun doelen te bereiken.

KPN  |  Twynstra & Gudde | Veenman | Kindertop 2007 | Peak-IT |  Arcadis