logologo2

KPN

Evenement: kick off thema ‘EENVOUD’
Opdrachtgever: KPN
Soort: jaarlijkse kick-off
Doel: medewerkers betrekken bij het jaarlijkse thema
Doelgroep: medewerkers van hoofdkantoor KPN Den Haag
Aantal bezoekers: 400

Impressie
Tijdens dit evenement werd het nieuwe thema gelanceerd: ’Eenvoud’. 400 medewerkers van KPN kwamen deze dag bij elkaar om te brainstormen over het nieuwe jaarthema en om dit vervolgens direct te vertalen in tastbare resultaten. Dat werden reclamecampagnes en commercials. Alles natuurlijk met het thema ´Eenvoud´ als uitgangspunt. De reclamemakers voor één dag gingen na een plenaire uitleg van onder andere 'Jan van Otterloo' zelf aan de slag. De commercialmakers ontwikkelde onder begeleiding van professionele commercialmakers zelf het script voor een commercial. De commercials werden vervolgens opgenomen en gemonteerd. De ontwikkelde reclamecampagnes en gemaakte commercials werden ter afsluiting gepresenteerd aan alle collega’s. Het resultaat was een levendige presentatie waarin het thema ´Eenvoud´ centraal stond.